Lieke - Australië en Nieuw-Zeeland 2015/2016

Het hostelleven, 28 maart tot 15 april

Na het inchecken in het hostel besluit ik om naar Fremantle te gaan. Vanwege pasen is de markt bij Fremantle open en is er een street art festival. De hele dag genoten van verschillende artiesten op straat, van vuurspuwers tot mimspelers. Hele dag genieten van de straatartietsen in het zonnetje. Eind van de dag naar de markt om daar een beetje rond te kijken. Lekker wat eten en dan wat groente kopen voor de rest van de week.

Vanaf dinsdag begint de jacht naar werkt zoeken weer, helaas heb ik in de weken tot nu toe vele interviews gehad, vele mails en telefoontjes verder nog geen baan. Het enige baantje wat ik heb, is werken voor gratis accomodatie. Daarom heb ik woensdag 13 april dan ook besloten dat het tijd wordt om verder te reizen. Zaterdag krijg ik te horen of ik samen kan reizen met Christina en Jonas, goede vrienden geworden in het hostel. Vandaag 15 april afscheid genomen voor een week, ze gaan naar het zuiden reizen voor een weekje, maar komen gelukkig nog terug.

Tussen alle dingen toch genoten van het leven in Perth. Gezellig uitgaan met zijn alle of met het halve hostel naar het strand gaan. Lekker chillen in het park of bijkletsen met Nicolette van travelactive. Pool spelen of boulderen met Australiers en daarna poging tot buitenklimmen wat door de regen abseilen wordt. Gelukkig wist ik hoe je moest abseilen, de twee mannen hadden het nog nooit gedaan. Naast alle terleurstellingen van het werk zoeken probeer ik toch volop te genieten van deze kleine dingen.

Maar helaas wel zo goedkoop mogelijk, wat soms een leuke uitdaging is. Samen eten of zo goed mogelijk maaltijd maken van het voedsel wat je heb. Drinken van de voucher van het hostel. Al deze uitdagingen maken het toch wel leuk, zeker als je lekker eet en wat drinkt met andere.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active