Lieke - Australië en Nieuw-Zeeland 2015/2016

Hobbiton nadoen

Voor iedereen die lord of the rings en/of hobbit gezien heeft, ik ben vandaag een hobbit, het zijn natuurlijk kleine mensen die een holletje in de boom hebben. Wanneer we vanaf de bottum bus (deep south) een wandeling willen starten, wordt eerst gevraagd wie de kleinste zijn. Een meisje en ik worden er natuurlijk uitgepikt. Starten de wandeling en bij een boom stoppen we. Deze boom heeft een mooie ingang met een raampje. Wij moeten er dan ook inklimmen en door het raampje kijken, net als de hobbits. Wat een grote ruimte heeft de boom nog van binnen eigenlijk. Lijk inderdaad net een hobbit vanuit de boom.

pauline

Foto?
die is er natuurlijk wel gemaakt van mijn kleine Hobbit.
Mooie nieuwe nickname voor je

Ron

Ja, Lieke...dat heb je zelf gedaan net ;-)

Linda

Jullie hebben geweldige avonturen beleefd in NZ . Nu oud & nieuw in Melbourne en een nieuw begin van het volgende avontuur : de oostkust! Veel plezier en Een reislustig 2016 !

Linda

Hoi Lieke, dat werk vinden is nog een hele opgave als ik dat zo lees. Hoop dat je in Perth meer geluk hebt . Nog een heel fijn vervolg van je reis aan de westkust, met nog veel leuke verhalen van wat je allemaal meemaakt! Veel plezier en geniet er van.

linda

Hey lieke, jarig vandaag !! Van harte gefeliciteerd. Dat zal je niet vaak meer overkomen deze temperatuur op je verjaardag . Nog een fijne dag !