Lieke - Australië en Nieuw-Zeeland 2015/2016

Nog twee weken

Afgelopen dinsdag mijn reisgenoten ontmoet in Nijmegen. Super leuke groep van achtien jongeren, voornamelijk meisjes, maar toch een paar jongens. Wel gaan gaan er een paar van de groep gelijk door naar Nieuw-Zeeland vanuit Singapore.

Tijdens het bespreken van de reisplannen bleken Joyce en ik gelukkig niet de enige te zijn met het plan om een taalcursus in Sydney te volgen. Super leuk om met de andere twee meiden die ook de cursus volgen en waarschijnlijk zelfde niveau Sydney te gaan verkennen. Een van de twee komen we ook tegen in Melbourne, zitten in zelfde hostel met oud en nieuw. Dat gaat vast super gezellig worden.

Laughing

Ook hebben Joyce en ik onze tassen al voor ingepakt. Kilo's vielen reuze mee, maar altijd nog veel te veel mee. Dat wordt op het laatste moment toch maar onnodige dingen eruit laten. Zodat het lopen met de tassen nog houdbaar is.

En over twee weken lopen wij er zo bij op het vliegveld onderweg naar Dubai en daarna Singapore.