Lieke - Australië en Nieuw-Zeeland 2015/2016

Bijna zover

Langzaam aan komt de datum tot vertrek naar Australie en Nieuw-Zeeland steeds dichtbij. 19 Oktober is het zover. Het vluchtschema voor de heenreis is bekend, zie hieronder. Langzaam aan afscheid nemen van vrienden en familie. Zaterdag een feestje voor de vrienden en binnenkort op de verjaardag van mijn oma voor de familie. Maar nog ff hard werken voor de extra centen voor de reis.

Maar volgende week ontmoeten we onze reisgenoten voor de eerste week en gaan we alvast de tassen in pakken. Met zijn tweeen gaan zorgt dat je dingen kan verdelen, maar dan moet dit wel goed geregeld zijn. Dus niet twee keer shampoo meenemen enz. Het voordeel is wel dat de lange vluchten die ons te wachten staan (Altijd korter dan rechtstreek naar Curacao vliegen) minder lang lijken te duren en gedeeld kunnen worden met elkaar.

Binnenkort volgen er meer berichten op mijn reisblog.

P.S. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op mijn blogstaat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

QF8148

Vertrek: Singapore, SG Woensdag 21 Oktober 20:20
Aankomst: Sydney, NS Donderdag 22 Oktober 07:15
(7h 30min)

Ron

Je bent straks helemaal verreist als je aankomt. Even bijkomen waarschijnlijk. Je hebt dan al wel een stukje van de wereld gezien wat wij waarschijnlijk nooit zullen zien.